29 Mar 2010

Folk, Folkotronica, Folk Rock, Indie Folk, Folk Country, Neofolk, Future Folk, Psychedelic Folk, Techno Folk ... Folk Metal? Death Folk?

15/03/2010
Electronica staje sie przezytkiem, nie mam nic do Lamb, ciekawe to bylo, ale odeszlo z latami 90 ymi, nadszedl wszechogarniajacy folk. Mam tez pewnosc, ze Lou jest bardziej przekonywujaca w folkowym repertuarze. Nie wiem, bo nie slyszalem jej wczesniejszych folkowych plyt. Ale za to ta, udalo mi sie poznac calkiem niezle. I nie ukrywam ze to wielka radosc jest.
01/03/2010
Nie za bardzo wiem co napisac. Wiem ze mnie bierze. The Roadside i Sashimi w szczegolnosci. No... wiem, ze to takie latwe przebojowe kawalki. Nie dbam o to. Ale to taka ladna plyta. No i ... okladke maja ladna : )To wlasnie folkotronica.
01/03/2010
Dwoch panow, ktorych tak naprawde chyba nie jest dwoch, chyba ze maja jakie "super"gitary. Chi, chi. Dla mnie czasami troche zbyt rockowo. Pojawiaja sie takie kawalki jak Will Power - esencja U2, czy tez Never Stops - przepiekna ballada dla Gunsow : ) Nie zmienia to faktu, ze niektore kawalki po prostu rzucaja na kolana. Stanowczo, nie mozna odmowic tym panom talentu kompozytorskiego. Chociaz moze powinni wziac na wokal Axla Rose albo Johna Bon Jovi. Chi, chi. Jednak koncowe Outburst powoduje ze jestesmy gotowi to wszystko wybaczyc.
11/01/2010
Laura Veirs -Pani w okularach z Colorado. Wspierala wokalnie The Decemberists. Mysle ze mozna to nazwac po prostu - Folk.
27/10/2008
Na koniec Dark Captain Light Captain. Staroc z Londynu, bo z 2008, ale brzmi jak 2010. Ja uslyszalem dopiero teraz i mysle, ze warto umiescic w tym zestawie.

No comments:

Post a Comment