14 Dec 2010

Shuffle of The Year MMX













Spedzilem z tym zestawem wyjatkowo duzo czasu ze wzledow, bardzo skomplikowanych, jezeli probowac dokladniej, chi, chi, zdekonstruowac powody. Towarzyszyl mi blisko dwa miesiace. Udalo mi sie, mam wrazenie, zrobic w tym czasie wiecej rzeczy dobrych niz zlych i mysle nawet, ze to bylo wazne. Pierwsze efekty wydaja sie na to wskazywac. Ale bez czczej naiwnosci, co bedzie to sie jeszcze okaze. Maly Rycerz powtarzal - Marnosc! Marnosc! Memento Mori! I slysze natychmiast ten glos, grzmiacy poglosem kosciola, katedry... jak to bylo? - Dlaczego nie wstajecie, traby graja??? : ) Stylistycznie to troche niezgrabne chi, chi, to cytat z mojej pamieci. Nigdy nie twierdzilem ze jest specjalnie wyjatkowa, poza tym mam duzo do pamietania poniewaz czytam duzo ksiazek, slucham duzo muzyki, szprycuje sie informacja, majac nadzieje, ze w koncu przyda mi sie na cos. Nie twierdze, ze sie nie przydaje, mam na mysli proporcje zaangazowanych srodkow do efektow : ) Wiec kiedy ten ktos. Kto? Nie pamietam. Grzmi. - Wstajecie, Traby... ja placze i... mam taka gule w gardle no i... gotowy jestem poswiecic zycie dla ojczyzny, jak Maly Rycerz, ale to na szczescie tylko sekundy sa, bo rozsadek, a moze cos innego - strach? Rozsadku jestem raczej pozbawiony. W konsekwencji tego nieobce mi jest, mimo ze tak splycone, zhanbione zrozumienie egzystencjalnych problemow w rodzaju: miec czy byc - byc czy miec. Shuffle jest dla mnie tym bardziej istotne poniewaz pamietam czasy kiedy szufle nie istnialo. Buntowalem sie ze to zbrodnia na muzyce, kiedy pojawilo sie pierwsze szufle do CD. To wywolywalo oburzenie, ale mozna bylo znalezc jednak jakies wytlumaczenie. Gdy pojawil sie pierwszy player Aple'a, ktory byl jednym wielkim szuflem! Oslupialem! Dalej nie akceptuje uniemozliwienia odsluchu w prawidlowej kolejnosci, ale wydaje mi sie ze tez Aple zarzucil te idee. Jak to mowia - Tylko krowa nie zmienia zdania, a ludzie dorastaja i madrzeja czasami. Co ja, mam nadzieje, przytrafia sie rowniez czasami mnie. Zeby bylo tak bardziej nieodpowiedzialnie to szufle dla mnie jest jak rzucanie lodyg krwawnika w I Ching
I LOVE SHUFLLE!

No comments:

Post a Comment