22 Mar 2011

She & Him | Don't Look Back (Official Video)

O She & Him juz kiedys wspomnialem w Guilty Pleasure, mocno enigmatycznym, zawieral wylacznie okladki. Zero tekstu. Brak odwagi. Brak czasu? Niewazne. Brak inwencji! Byc moze. Wszystko bylo wspaniale do czasu gdy napotkalem Don't Look Back, kilka dni temu. Nie bede ukrywal. Lubie M. Ward'a, ale She & Him to przede wszystkim Zooey Deschanel. Ten Glos! Te oczy! Mam wrazenie ze to jest sekret jej urody. Ewentualnie, to co mnie, w niej pociaga, procz glosu. Wracajac do tematu. Kilka dni temu Don't Look Back przypadkiem mi sie znalazlo. Wyglada ze zostalo opublikowane w tym roku. Nagle, jak za pociagnieciem ramienia jednorekiego bandyty, pojawily sie trzy oranges'y. O! Fuck! It Is It! Wybralem kilka video by pokazac jak hartowala sie stal. Zostawilem to nawet na noc, ale to jeszcze nie bylo gotowe,. Czas przychodzi teraz. Przyszedl : ) Bedzie chyba bardziej trafnie. I got flu. Kiedy i got flu, zazywam idace w tysiace miligramow ilosci witaminy C, przegryzajac czosnkiem i popijajac cytrynowy miod. Jedyne co moge robic, w tym czasie, to ogladac filmy. Najlepiej jezeli sa to kpmedie romantyczne, poniewaz nic innego nie jestem w stanie wchlonac w tym stanie. Poza tym to jest jedyna okazja, bo normalnie nie mam czasu, a w mojej opini, Filozoficzna Komedia Romantyczna to arcydzielo, niespelnione marzenie holywoodzkich producentow i zyla zlota. Na szybko moge podac dwa przyklady: Kiedy Harry Poznal Sally czy Legalna Blondynka. Nie sa doskonale, jeszcze, ale sa bliskie. Ja osobiscie mam pomysl na idealna FKR, w moim mniemaniu, ale ciagle jeszcze w procesie. Mam nadzieje ukonczyc ten projekt kiedys. Wracajac do tematu. Kiedy I got flu, natknalem sie na, (500) Days of Summer. Bylo to juz po nocy z She & Him video. Ten film, praktycznie po dwa,trzy dni po shi&'him'owskiej iluminacji dal mi reason do opublikowania tego post'a. Calkiem niezwykly movie, musze przyznac, Moja dziewczyna powiedziala, ze to jak Wong Kar Wai. Nie wiem czy moge sie z tym zgodzic, ale cos w tym jest i jezeli juz to mocno amerykanska wersja, mocno odlegla od filozofii Zen czy Buddyzmu, zadziwiajaco jednak, to trzeba przyznac Mojej Dziewczynie - Wong Kar Wai US'owska. Naprawde ladne. No i taka kwintensencja Zooey - dziewczyny z kosmosu. Przy okazji dowiedzialem sie ze ona grala w The Hitchhiker's Guide to the Galaxy - Trillian! Doskonala ekranizacja. Douglas Adams, zmienil moje zycie! Zeby bylo bardziej kultowo jest plan by Zooey zagrala w Gospel According to Janis, wiadomo o ktorej Janis mowa a Zooey ma grac glowna role. Wow! Premiera jest przewidywana juz wiele lat. Wspolczesny termin to 2012. Jestem troche rozczarowany, poniewaz myslalem ze M. Ward i She to para, okazalo sie ze wyszla za goscia z Death Cab for Cutie, dla mnie, to troche zenada, ale nie bede sie wpierdalal w czyjes zycie osobiste. Nie moja sprawa to jest. Wracajac do tematu i istoty tego watku. Chcialem pokazac droge i uwazam ze w jakims sensie mi sie udalo. Don't Look Back!























No comments:

Post a Comment