5 May 2011

Poland Rules!

Poland robilo to 30 lat temu, a Brytole i Amerykance, robia teraz. Roznica technologiczna jest wielka, poza tym Nasi w latach osiemdziesiatych robili to przy pomocy dwoch patykow. Wiec fakof dla tych, ktorzy watpia! Shufle z mego playera zrobilo sie nagle very lo-fi. Urzeklo mnie. I to powod obecnego wpisu. :D
Zatem?
Jak do tego doszlo? Pierwsi byli...
Z zawstydzeniem, a moze z niesmialoscia przyjalem ta muzyke. Ze bylo blisko do surf popow ktorych ostatnio slucham w duzych ilosciach, weszlo mi latwiej, poza tym to ladne jest. Nienawidzilem takiej muzy. No moze nie takiej dokladnie, ale no... podobnej do takiej. Jest taki gatunek ktory brzmi prawie jak Hunx'i i niepodoba mi sie. To jednak nie jest, jak juz wczesniej wspomnialem, dokladnie tak. Wiec! Podobalo mi sie. Gdy dochodzilo,do wymiany zawartosci mego playera Hunx'i dostawali kolejna szanse. Zreszta tylko ze wzgledu, ten wpis nie nazywa sie Blow Me Away, poniewaz Poland Rules jest lepsze.
Blow Ow Ow Me Away.
Chyba bylo tak, ze Frankie byl wczesniej. Niewazne, to bylo jeszcze przed lo-fi coming out'em. Tak sie to budowalo, niesmiale, ale cegla po cegle, brick by brick, az... przyszla odpowiedz. Dlaczego. Algorytm mojego playera sprowadzil mnie na ta droge. Procz faktu, oczywiscie, ze w podobnym czasie ukazala sie kilka plyt. Wiele razy narzekalem na miernosc i wtornosc polskiej muzyki. Wiele czasu uplynelo zanim otrzymalem odpowiedz.
Crystal Stilts odrobine sie przyczynilo do tego
Nie mialem czego sluchac, potrzebowalem czegos noweg. Siegnalem nawet po... i... nawet mi sie podoba. To juz moze cos znaczyc
Warpaint, ktory wyszperalem w 2009, tylko mi w tym pomogl. Nie moglem uzyc rewelacyjnego The Fool bo to juz nie lo fi. Ale pierwszy, bardzo bardzo smaczny. Tak naprawde sprawe zamknelo
Po prostu zostalo juz tylko... zakrzyknac!
- Poland Rules!

No comments:

Post a Comment