1 Nov 2011

Smash Hit From The Buzzband Kings Of The Blogosphere!


Dostalem wczoraj czy dwa dni temu. Ale nie mialem czasu sluchac.Sluchalem - Neon Indian


Neon jest brudny, podobny do poprzedniego i ... Prze-u-ro-czy! Nie wiem jak fundamentalistom , a pewnie wiem, mnie sie podoba - bardzo. Znowu dostalem zestaw swietnych kawalkow. Wow! Ten mlody czlowiek jest cholernie zdolny.
Jednak neon to neon, znam, rozkoszowal bede sie pozniej. Zaintrygowala mnie nazwa Gauntlet Hair. Okazalo sie ze zaintrygowali. Pare dni temu spotkali sie z Neonem w New York'u i jeszcze z paru innym, ktorych zdaje sie bede musial tez poznac.
Pytania o styl?
Oczywiscie, moj ulubiony, juz od pewnego czasu - Hypnagogic :D

Zalaczam mob cam'y ktorych nie polecam purystom. Lofi przy tym to HiFi. Gdybyscie mieli jednak jakies doswiadczenia z nagrywania prob na kasprzaku - to spoko :D Purysci znajda lepsza jakosc w sieci, ale na razie tylko audio



Musialem wrzucic, bo klimat oddaje. Do tego drummer jest calkiem przystojny i calkiem niezle daje. Chi, chi.
Oczywiscie Buzz to hipsterka - chyba nikt nie mial watpliwosci. Jak zerknalem na liste buzzbandow to az mnie zmrozilo. Do tej pory znalem tylko Buzz'a z Toy Story. No i... A Fire on the Moon czytalem z wypiekami na twarzy. Chi, Chi. Mozna jeszcze uzywac tego porownania, czy tam metafory? Od razu mi sie pytanie nasuwa - Co to za wypieki, jaki gatunek? :D Moze to jednak metafora. Chi, chi.
Ja slucham tych wszystkich kapel.
OrangesBuzzBall!

1 comment: