11 Aug 2009

Mp3 Z Pobo3 II

Czyli odrabianie zaleglosci.

6 Jul 2009
Maxwell - BLACKSummer'snight (Columbia)

When you forgive me? Zapytuje artysta w pierwszej piosence. Relaks - Max, gdybys wydal wiecej takich samych plyt to pewnie by mnie to wkurwialo, ale po osmiu latach z przyjemnoscia sie tego slucha.





4 May 2009
Esser - Braveface (Warner)

Czlowiek nie tylko dobrze wyglada : ) nagral tez naprawde interesujaca plyte, to nie tak zebysmy od razu mieli mistyczna ejakulacje, taka .. interesujaca plyte do sluchania. jezeli slyszeliscie Golden Silvers, to bedzie w tych okolicach.





22 Jun 2009
White Denim - Fits (Full Time Hobby

Album zaznaczony, lecz oceniony przez specjalistow na poziomie 3(5) mnie podoba sie bardzo, a takie kawalki jak Regina Holding Hands czy Paint Yourself to wowwowwow.







15 Jun 2009
Lee Fields & the Expressions - My World (Truth And Soul )

Czysta funk and soul form, artysta ktory kocha to co robi, nie prostytuuje sie, a jego "kamieniami milowymi" jest wytyczona historia muzyki.





20 Jul 2009
The Duke & the King - Nothing Gold Can Stay (Loose)

Ci ktorzy juz rzygaja neo folkiem, czy folkiem (nie mam pojecia) to nie polecam, ale tak ogolnie mowiac to - REWA!
If Yoou Eveer Get Famoous, Don't Forgeet About Mee!







8 Jun 2009
Mocky - Saskamodie (Crammed Disc)

Dla milosnikow smooth jazz'u, serio - enjoy!








15 Jun 2009
Masha Qrella - Speak Low: Loewe and Weill in Exile (Morr Music/M.M.)

Niektorzy lubia Gaba Kulka, ja nie mialem odwagi posluchac tej plyty, wystarczyla piosenka z heineken festival czy z off festival na onecie, ja wybieram QRELLA!




29 Jun 2009
Zap Mama - ReCreation (Heads Up )

Zap Mama w latach 90 tych nagrala co najmniej jedna, moze dwie genialne plyty, jezeli kochasz zap mame tak jak ja, mozesz sprobowac, jezeli nie, daj sobie spokoj.

No comments:

Post a Comment