4 Aug 2009

MP3 z Pobo3

Zaczynam juz panikowac, august na karku a ja jestem w dupie i jeszcze troche potrwa. Mozliwe ze skonczy sie tak, ze bedzie okolo 5 wpisow dziennie, jak stachanowcy. Wiec jak ostrzegalem, moze byc dluugo...
Zauwazylem ze niemal kazdy post konczy sie prosba o wybaczenie, cos w tym musi byc, czy to poczucie niskiej wartosci? Chyba pora na psychoanalize, co wlasnie ma miejsce, zdaje sie, na tych stronach.

Wynurzen... Ciag Dalszy...
Niezalezny bloger zmieniajacy losy swiata, jak z powiesci cyberpunkowej, no... marzy mi sie, a nawet inaczej, taki mam cel, zawsze mierze wysoko.
Przy tej okazji przyszlo mi na mysl ze bedzie to rowniez blog o ksiazkach, poswiecilem ksiazkom troche czasu. Oczywiscie, podobnie jak z muzyka, beda to subiektywne i pelne ignorancji opinie.
To dobra okazja zeby przedstawic moj sposob oceniania.
Tak wiec:
Perla - aktualnie moje ulubione
Brylant - czasami uzywam
Diament - to juz prawie zarzucilem, ale lubie wracac chi chi
Bedzie pewnie: podoba mi sie, albo mniej i... takie tam.
Negatywne opinie zapewnie sie nie beda pojawiac, bo i po co, no... chyba ze ktos naprawde strasznie da dupy i to bedzie bardzo mnie bolalo, ale watpie mam wyrafinowany gust i moi faworyci nie zawodza. A jesli nawet, to zniose to w milczeniu.
Buachacha!

No comments:

Post a Comment