29 Sept 2009

Made In Sheffield























21 Sep 2009
Richard Hawley - Truelove's Gutter (Mute)

10 Nov 2008
Tony Christie - Made In Sheffield (Autonomy)


Richard Hawley byl co-producer'em Tony'ego Christy, ta plyta zachwycila mnie, nie znalem TCH wczesniej. Slucham teraz nowej plyty Richard'a Hawley'a i ... slysze TCH! Jestem pewien ze TCH nie produkowal tej plyty. Jestem pewien ze piekno ostatniego albumu TCH ma zapewnie sporo do zawdzieczenia RH, ale TCH to artysta 70 letni i pewnych rzeczy, nie da sie juz wyprodukowac, harmonia, glos... Co okazuje sie? RH nagral najlepsza plyte w swej karierze, pisze to ze swiadomoscia ze nie slyszalem zadnej innej plyty RH, ale z pewnoscia, ze moje twierdzenie jest prawdziwe. Mam wrazenie, ze nie tylko Richard ma sporo do zawdzieczenia TCH, mysle ze Jarvis, jak sie teraz zastanowie - jest tez, bardzo wdzieczny. Arctic Monkeys to inna bajka, ale tez cool stuff, wiec nie mow nigdy, nigdy.

Kilku panow nagralo w tym roku dobre plyty i obawiam sie, ze ich spokojny sen moze zostac wzburzony, przez najnowsze wydawnictwo Richard'a Hawley'a. Wrestler z Sheffield wszedl do gry i to gruubo!

No comments:

Post a Comment