30 Nov 2010

Babylon Surrounds Us


Mam duzy sentyment do Thievery Corporation. Kojarzy mi sie z dorastaniem i milymi rzeczami. A brzmienie basu wprowadza mnie w pozytywny rezonans. Z radoscia puszczalem wszystkim ktorzy mieli ochote sluchac plyte z gramofonem na okladce. N0 i tak to trwalo i trwalo. Po plycie gramofonem byla potem jeszcze lepsza z .. mirror'em? Nnie wiem. Ta byla ekstra. Dalej. Caly czas sluchalem. Lepiej, gorzej... Z radoscia, zatem! Powitalem It Takes A Thief. Okazalo sie, ktos probuje mi wcisnac jakis plastikowy shit! No.. wiem, dawno nie sluchalem. Mi sie wydawalo... Przejaskrawiam oczywiscie, nie moge jednak ukryc rozczarowania. W tym zestawie wydal mi sie to inny od mojego deluzyjnego wyobrazenia na temat ThC. Mam wrazenie ze The Best of ThC zle wchodzi. But! Ta historia ma szczesliwe zakonczenie. Ja sluchalem w odwrotnej kolejnosci, poniewaz premiera Babylon Central: Original Motion Picture Soundtrack miala miejsce 6 Sep 2010, It Takes A Thief 20 Sep 2010. Babylon Central jest sygnowany przez ThC i jest, kurwa, zajebisty! Dokladnie taki jak moje wspomnienia o ThC z konca lat dziewiedziesiatych ubieglego wieku [chi, chi]. Odrzucamy zle emocje dajac sie poniesc muzyce. Wow! Pewnie zakonczy sie to zaliczeniem wspomnianego OST'a. Light it Up! Toz to przeciez perla. Tak nawiasem. Widzialem ostatnio na BBC, zerknijcie jezeli macie brytyjskie proxy - bbc.co.uk How Drugs Work. Cannabis. BBC ma dluga tradycje w robieniu obiektywnej telewizji. I ten piewszy z serii programow, jest doskonalym tego przykladem. W podobnym mniej wiecej czasie do tego zestawu o Babilonie dolaczyl Pulshar, zastapil nieszczesne The Best of ThC i spedzil na mej playliscie dluugi czas. Malo juz ktos gra tak klasycznie. To mile jest. Pisze z optymizmem mimo surround babylon no bo przeciez ma byc babylon falls. Nie wiem jakimi zasadami rzadzi sie OST ThC, wyglada to na set didzejski. Jest Boski! Pulshar tez jest niczego sobie, a otaczajacy nas Babilon niesie jakies pozytywy, zachecajac do tworzenia muzyki najbardziej pozytywnej z pozytywnych. Czyz to nie irracjonalne?

No comments:

Post a Comment