12 Nov 2010

Labætitia













Mysle, ze po raz pierwszy to bylo w 1996 roku. Piszac po raz pierwszy mam na mysli moj pierwszy odsluch Stereolab i smak Cesarskiego Keczupu. Bylem porazony. Wtedy nie mozna bylo jeszcze znalezc informacji na wiki, nadrobilem ta strate zaledwie 14 lat pozniej, przygotowowujac sie do tego wpisu. Serio! Kiedy natknalem sie na premiere Laetiti, nie mialem pojecia kto to. Gdy zaczalem sluchac poczulem konsternacje! Jakim prawem smie bezczescic ...! Na szczescie okazalo sie ze to tylko moja ignorancja, co przyjalem z wielka ulga. Z radoscia musze przyznac ze uzaleznilem sie od pierwszego razu. Mam na mysli pierwszy odsluch Stereolab. Spokojnie moglbym uczeszczac na spotkania AS (Anonimowi Stereolabicy) Mimo ze uzaleznienie podobne, to idea nieco inna, ja nie zamierzam przestac sluchac! Moj typ osobowosciowy nie pozwala sie uzaleznic od czegokolwiek, choc nie mam oporow by stwierdzic ze naduzywam, to z pewna radoscia stwierdzam, bo nie kazdy moze to oswiadczyc, naduzywam swiadomie : ) Miedzy innymi Stereolab. Na spotkaniu AS'ow z radoscia poinformuje grupe: I'm Vlad, I'm Stereolabic and I do not want stop!

No comments:

Post a Comment