28 Jan 2011

Funeral Songs!


MAm! Granaty zaczely mi sie juz nudzic. Nawet - I Reaaaalllyy Liikeee Youuuu juz mnie wkurwiac zaczyna. Moglbym krzyknac -Eureka! - Rowniez. Znalazlem kolejna kapele. Dzisiaj przyszla. W wiekszosci nie znam kapel ktorych slucham. Wybieram po okladkach, oczywiscie mam na mysli te, ktorych nieznam. Od czasu do czasu : ) Trafia mi sie cosc milego. Tak jak wspomniane juz Granaty. Bo jak kazdy mam swoj ulubiony gatunek. Genre - To oczywiscie schoegaze, ale! Gdy sprobujemy poszukac glebiej i zdekonstruujemy nasza milosc do muzyki juz do pojedynczych wlokien nerwowych to tam tli sie takie atomowe serduszko tego co kochamy naprawde. Szczyt i sekret naszego pojebania muzyka. Najsekretniej skrywany skarb. Wasza Dusza?!?! Czasami moze sie to okazac zupelnie banalne, tak jak ma to miejsce w moim przypadku. Ale zachecam do poszukiwania, nie nalezy tracic nadziei. Ja oczywiscie mam ten etap za soba, Dosc latwo bylo znalezc na to odpowiedz. Szczerze ja tak do konca to nie potrafie nazwac precyzyjnie z powodu swojej niewiedzy. Mam wrazenie ze tam jest duzo surf popu : ) Za to, Moja Dziewczyna ladnie to zdeskrybowala w trzech words'ach - Znowu to pierdolenie! - Mysle, ze To bardzo dobrze oddaje ten gatunek i ewidentnie, nie mamy tu do czynienia z seksualnym znaczeniem tego slowa. Ewentualnie oddawalo by to znaczenie bardzo nieudanego, wrecz nudnego - seksu. Wiec kiedy wszystko jest juz jasne. Wrocmy do muzyki.
Minks
Aktualnie, trzeci raz slucham tej plyty. Znajdujac wielka przyjemnosc wraz ze swiadomoscia faktu, ze granaty wlasnie zostaly odrzucone, a moje serce ogarnal ogien nowej milosci. Roznica wielka nie jest. Skoro jednak napotkalem kapele ktora dotyka mego soulu. Sprobujmy dowiedziec sie wiecej! O grupie Minks wiem nic i .... Znam okladke, nazwe kapeli i muzyke. Mozna powiedziec tak wiele i ... chi chi. Pierwsza impresja? Nazwa dosc minimalistyczna, okladka... chyba tez. Kojarzy mi sie z mnichami, nie z norkami! Nie znalem wczesniej tego slowa. Zerknijmy na Amazon - zrodlo. Brak komentarzy, brak bibliografii. Wyglada na debiut. Ok, czas na wiki, a moze od razu pitchfork? Nie! Zaczne od wiki. Fucked pitchfork! Wiki nie ma, ale napatoczyl sie myspac'e. Wszystko juz jasne

Genre: Ambient / Indie / New Wave

Location BROOKLYN, New York, US

Profile Views: 66271

Last Login: 27/01/2011

Member Since 22/12/2009

Website IAMWITCHCRAFT.BLOGSPOT.COM

Record Label captured tracks

Type of Label Indie

---------------------------------------------------------------------------------

I Love Brooklyn (to juz ode mnie)

---------------------------------------------------------------------------------

Ile wynosi rent na Brooklynie? A mialo byc sledztwo jak Scherlock! Tu latwo prosto i przyjemnie. Juz kiedys pisalem ze trzeba chyba mieszkac przynajmniej troche w Nowym Yorku zeby czuc sie czlowiekiem - na biezaco. Gdzie kolejne gnoje graja bardzo przyjemna muze z przed wiekow. Chi, chi! Jak oni to robia! Podrozuja w czasie? Ja nie wiem. Okej! Pora na Glos Boga

Pitchfork Test!

[werble, werble...]

(ja szukam na pichfork'u)

Hmm. Nie ma wiele.

Notes: Debut full-length from this lo-fi New York goth-pop group.

Zadnej wyceny :) Znajdziecie tam przeuroczy teledysk, piosenka, od ktorej pochodzi tytul tego wpisu. Wyglada na to, ze udalo mi sie znowu zlapac cos... Kolejna grupa mlodych ludzi probuje zrobic, jak wynika z pierwszego wrazenia, cos z sensem i ... mam wrazenie, co bardzo mnie cieszy. Jestem gotowy zaryzykowac takie stwierdzenie. Mam pewnosc? Tak.

No comments:

Post a Comment