11 Jan 2011

- I See Stars for You and Me, Mr Natural. I Go Anywhere You Go. You Are Someone. I Am Someone. I Now. It's You. I Like You.I Really Like You!

Rok temu, probowalem bawic sie w proroka przedstawiajac wydarzenia biezacego jako przyszlosc. Probuje dwa razy nie popelniac tych samych bledow. Ciesze sie tym co mam. Faktem, ze jakies pojecie mam, o tym, co sie wydarzylo w muzyce MMX Plyty Roku 2010! The Phantom Band, Fenech-Soler Po prostu nie bylo wyboru. Phantom jest boski A Fenech zajebisty. Plyty, ktore moglyby byc plyta roku 2010, ale nie sa! Erykah Badu, Shit Robot, Ariel Pink's Haunted Graffiti, Gold Panda, Caribou, No Age, Avi Buffalo, Spoon, The National, Neon Indian, Best Coast, Wavves, Plan B, Gold Panda, Janelle Monae, Broken Social Scene, Everything Everything, Foals, Laetitia Sadier, Weekend, Women, Working for Nuclear Free City, Girls, Two Door Cinema Club, Sennen, Clubfeet, Deleroean, The Drums, We Have Band, Goldheart Asembly, El Goodo, Findlay Brown Ta kategoria powinna sie nazywac, plyty ktore mnie zauroczyly w tym roku! Moje odkrycie 2010! Pomegranates - One Of Us Wzorzec 2010! W mojej opini to chyba bedzie brzmienie ktore osiagnely kapele klubowe Groove Armada, Goldfrap, Kelis, Delphic, Marc Ronson, Hot Chip Mam swiadomosc ze ta lista jest niepelna, ale nie bede poswiecal godzin na przygotowanie wpisu o tym, a tyle zajelo by mi uporzadkowanie informacji. Tylko pierwsza impresja. Dzieki temu zajmie mi to okolo godziny Jedyna rockowa plyta jaka sluchalem w 2010! Superchunk Chyba tylko ta jedna przypadla mi do gustu Najbardziej progresywny trend w muzyce 2010! Bedzie mi trudno odpowiedziec. Ten rok nie byl bardzo bogaty w premiery. Ale za to okazal sie mocno przelomowy. Inaczej, podzielila go cezura wakacyjna. Do tego czasy triumfy pedzila muza z 2009 , wakacje - lawina inteligentnego pop'u. Po wakacjach? Dziwne to troche, mocno inne od tego co bylo wczesniej i mam wrazenie, ze idziemy w strone 30 minutowych progrockowych suit. Pociesza mnie jedynie fackt ze nadal psychodelicy rzadza :)

No comments:

Post a Comment