12 Apr 2011

Is He A Human?

A mialem juz przeurocza treorie o pobiciu Soulu przez Dzieci Krautroka. Mam Saadiqa od tygodnia. Uslyszalem, ze zaczal grac rock'n'roll'a. Niespieszylem sie specjalnie, nieprzysluchiwalem, szczegolnie. Idealnie pasowalo to do mojej treorii (teoria - triller) Nawet juz On! Podkusilo mnie jednak by zerknac na nowy sezon Later... Ten z piatku. W guglu mozna znalezc na razie wersje Radia z Later Live... To nie jest dokladnie to samo. Uznalem wersje Later... za lepsza :) Slowa kluczowe to: saadiq, radio, Later... with Jools Holland. To wykonanie zmasakrowalo moja treorie. Mimo ze Saadiq, gra, rock'n'rolla. Chyba nie predko bede probowal ponownie oglosic pokonanie ducha przez maszyne. Wrecz wydaje sie, ze wraz z postepujaca technologia Dzieci Krautroka polegna. Duch zawladnal maszyna. O czym latwo sie przekonac ogladajac wspominany wystep. Kilkoro nieludzkich humanoidow wykonalo utwor Radio ze Stone Rollin' To ich zdradzilo :) To byla Masakra! Nie tylko dla mej treorii, to byla masakra dla innych artystow i chyba dla ego Liam'a Gallagher'a - szczegolnie. Ale to juz odsylam do BBC. Wystep humanoidalnych artystow zachecil mnie do prawdziwego odsluchu wspomnianego juz albumu i do zapisania powyzszych i ponizszych refleksji. Chociaz! Moze to jednak Dzieci Krautroka zwyciezaja?
Coz. Nie rostrzygniemy tego dylematu, narazie - obawiam sie.
Odwieczna wojna miedzy duchem, maszyna, szkielkiem i okiem... TRWA!

No comments:

Post a Comment