29 Nov 2011

Corpse In Warm Vinegar And Rotten Nuts

Kupilem Mojej Dziewczynie perfumy ktore podobno tak pachna. Tak wynika z ocen internautow. Ona sama je znalazla, ja tylko sfinalizowalem aukcje. Jestem w tym dobry. Pamietam cytat Midnight in Paris. Oven Wilson zapytany przez Scott Fitzgerald'a na co poluje, odpowiada - bargain hunter. Jak Ja :D Odkad zobaczylem Zoolandera uwielbiam Oven'a Wilson'a. To Womanity, by ukrocic spekulacje. £25 z dostawa - nie tak zly wynik mysle. Wogole, ostatnio, odkrylem srednik, to nie jest tak, ze go nie znam, po prostu o nim zapomnialem. Srednik w zdaniach wielokrotnie zlozonych, a chyba juz wszyscy zauwazyli, ze tworzenie takich zdan to moje hobby, jest bardzo wazny. Pozwala tworzyc je jeszcze dluzsze :D Kazdy wpis OrangesBuzzBall powinien byc taki. Jedno bardzo wielokrotnie zlozone zdanie. Jak rysunki Picassa. Chi,chi,chi :D Powyzszy tytul nasunal mi skojarzenia muzeczne [nie poprawiam, ten neologizm niech pochodzi od muzyki i niedorzeczne].
Zacznijmy od poczatku.
Powszechnie wiadomo o moim uwielbieniu wobec Zoey Deschanel. Glownie uwielbieniu dla jej glosu. Nie chce byc specjalnie krytyczny do jej producji - New Girl, o ktorej juz wspominalem i skrytykowalem. Teraz juz jestem po piatym epizodzie, czwarty byl naprawde niezly, piaty juz nie, ale kompletnie nie wiem dlaczego nie ma jeszcze szostego. Nie! Pojebalo mi sie szosty juz byl - tez mi sie nie podobal :D Gdzie jest siodmy, kurwa! Moze oni to robia na biezaco? Nie wiem, nie bede tego probowal sie dowiedziec. Jestes pewien? A!!! Dzisiaj bylo! Nastepne beda 6 i 13 December. OK obejrze jutro. Kazdy odcinek pisze inna osoba, jak widze, moze stad jest roznie. Niespecjalnie rozumiem ta fascynacje, przynajmniej siec mowi o entuzjazmie i 10 milionowej publice. Super. Ale czy to na pewno jest dojrzaly entuzjazm? Nie moja brocha. Czworka byla super, pilot i jedynka sa cool. I wish the best. ZD jest uroczym actressem. Ale to Jej wokal rzadzi. Ukazanie sie nowej plyty She & Him zawsze jest wydarzeniem. A Very Christmas nieco to komplikuje, stad obecnosc pod tym, chyba nieco gorzkim tytulem wpisu. Nie lekajcie sie jednak. Oczywiscie aby nabyc ta plyte i miec radosc z jej odsluchu musicie byc w fanpege'u co najmniej tak jak ja, chociaz, poniewaz to plyta swiateczna , jej zasieg jest wiekszy, Ale chuj z tym. Tej plyty... Macie jakies pozytywne wpomnienia ze swiat? Jezeli tak, wybierzcie to najlepsze, a potem nacisnijcie play - satysfakcja gwarantowanna. Nawet ja, moglbym wlaczyc to pod choinka. Zaznaczam, ze moglbym, nie mam zamiaru tego zrobic. Duet ZD & MW. Wow! Nawet jak smierdzi swiatecznym trupem. Poza tym New Girl siodemka jest znowu calkiem, calkiem. Review Petridisa.
Jezeli pisze o moich favorite artist w kontekscie trupa nie moze zabraknac nowej plyty Brett'a. Mowia, ze nowy album Brett'a to zapowiedz nowej plyty Suede. Pewnie tak. Suede juz gra okazjonalnie. Poza tym wszyscy wracaja bo muza sie specjalnie nie zmienila od lat 80 chi,chi i wszyscy ktorzy maja jeszcze maja power wracaja. Ja sie ciesze, to chyba rzeczywiscie prawda. Chyba szczegolnie 90-te byly takie plodne. Mielismy naprawde sporo pomyslow, my - jako ludzkosc. Moze nie mielismy wystarczajacej cierpliwosci albo czasu, albo... chuj wiec co, a moze nie tylko chuj. Niewazne. Wyglada ze to co przez ostatnie 20,30 lat stworzylismy, mam na mysli ludzka kuture muzyczna, moze znajdze lepsze okreslenie pozniej, nie skonsumowalismy tego, nie przetworzylismy i nie wydalilsmy. So! Do Dziela :D


Ach! Musze przyznac, ze to jest spora niespodzianka dla mnie. Okladka zupelnie nie wygladala na to a.. oni? On? Kompletnie nic nie wiem o Spectrals! Chcecie sie dowiedziec? Tak :D Wiem ze chcecie sie dowiedziec :D Dowiem sie dla was :D Chcecie... chi,chi. 7.5  U Piczforka, no nie jest tak zle :D Naprawde wczesniej nigdy nie slyszalem o Spectrals i nic nie czytalem. To mile ze strony Piczforka. Nie przeczytalem wogole, zerknalem tylko na linki do kapel w tekscie i ... chyba nie musze czytac :D
Oklada tej plyty zupelnie nie pasuje do muzyki. Bylo to dla mnie wielkie zaskoczenie. Nie chce odpadac na punkcie tej kapeli, bo bez przesady. Nie ma az tak bardzo za co. Jednak! To. Bardzo. Mile. Zaskoczenie. Lubie byc tak zaskakiwany.
Z tego co czytam, w przeszlosci, ta kapela musiala zrobic cos waznego. W tej edycji dostala od Guardina Trzy Stary od Pierwsza i od Druga Ja lubie trzystarowe albumy z Guardiana. Mam slabosc. Pewnie to dlatego, ze jestem beznadziejny i slucham beznadziejnej muzy. Mysle ze to jednak zdrowy punkt wyjscia

No comments:

Post a Comment