28 Dec 2011

Tell me what you want. Show me how to do it. Tell me what you need. And I can do anything!


Polubilem te piosenke.


Dlaczego ta bardzo przypomina moj band z Hoboken? I do tego my ulubiony band Talking Heeads. Bo to pewnie, kkkkkkurww, przesznaczenie. And. It is just fukcing beatiful! Fak!


Jeszcze - live live

Poprzedni link jest tutaj a ten znalazlem pozniej


To poczatek trasy. Chcialbym aby wygrali moje podsumowanie roku. aLE CALY ALbum uslyszalem dopiero w grudniu. Ciezko bedzie



I jescze wersja minimal :D Zajebista zreszta!



Szsczrze? Chyba sie tego uzbieralo na tyle, zeby juz przestadc. On  Jest Z  Crowded House! O! Fuck! Me!
Matko! Nie! Moja ignorancja jest absolutna. To piekne posiadac taka  niewiedze Chcialbym, zeby poziom glupoty byl tak ocenianay jak poziom inteligencji :D

----------------------------------------------------------------------------------

Mam koniec na scenariusz. Poczatek wymyslilem juz dawno. Teraz wystarczy wypelnic przestrzen pomiedzy. To juz duzo latwiej niz znalezc koniec. Znalezienie konca zajelo mi 5 i pol roku. To nie znaczy ze historia nie moze miec konca dalszego. Jak najbardziej. To pierwszy koniec  jaki od dluizszego czasu znalazlem. Mam nadzieje, nie ostatni, chi, chi :D Walcze ostatnio z 'ze'. Stalem sie purysta. Oczywiscie na miare moich mozliwosci :D Ogladalem Profesora Miodka, przepraszam, Profesora Bralczyka. To wulgarne, ale zaczalem od nazwy formatu. Zacznijmy od poczatku. Obejrzalem wywiad Pani Agnieszki Kublik z Profesorem Imie Bralczykiem. Jestem wielkim fanem AK To prawdziwa osobowosc telewizyjna. Z tego mlota i kowadla jakim jest 'studio tv' Agory uczynila... zamienila wieprze na perly. Jest po prostu Wielka. Jest moim Krolem. Profesor Bralczykk obawia sie ze polska mowa pisana zatraci kreseczki. Ma racje. On wie o tym juz dobrze. Pani AK, uwielbiam ja za to,ze jest potwornie inteligentna, ale w pewnych przestrzeniach wciaz pozostaje inteligentnie niedoinformowana, no coz roznica pokolen. Radzi sobie swietnie. Nie chcial bym aby kto kolwiekkkkkkkkk pomyslal ze proboje patronizowac. Klencze przed ta Dama! To juz za Profesorem Bralczykiem  :D AK to inicjaly mojego przyjaciela, chyba juz o tym wspominalem. Zmarl w wieku 18 lat. To byla gleboka relacja. Teraz moglbym myslec to byl aniol, zrobil swoje i odszedl. Teraz nikt z tej rodziny nie zyje . Jego rodzice zmarli, starsza siostra zmarla zanim jeszcze on umarl. Zostala, mam nadzieje, tylko corka starszej siostry, ale ona gdy sie urodzila byla za malka by pamietac mojego przyjaciela. To byl doskonaly duet. Ja bylem ten kreatywny a on ogarnial calosc i robil PR. Na zawsze zapamietam historie jak to dziewczyna ktora posuwal wykrzykiwala moje imie, bylismy podobni do siebie, nawet jego matka kiedys mnie pomylila z nim. Ja bylem wtedy prawiczkiem - Bastard  :D  Nie wybacze mu oczywiscie bo mozliwe ze tez troche przez niego zawalilismy nasza prezentacje w 1983 w Jarocinie. Pamietacie, buachachacha, po nas byla Siekiera. Rzygal jeszcze rano, po nocnej popijawie, wtedy inaczej podchodzilismy do kariery, uroczo to wspominac ale to bolesne. Zmarnowalismy wielka szanse. A w nastepnym roku... Gdybysmy sie, mowie o naszej kapeli, on gral na perkusji - ja gitara i wokal, niedostali on mial jechac na oboz pletwonurkow. Pojechal. I nie wrocil. Mial zajebista smierc. Po prostu zasnal. Czasem. Zazdroszcze :D Nie mam zadnego zdjecia, a potrafie zamknac oczy i zobaczyc jego twarz, sylwetke. Minelo juz, naprawde wiele lat. Zmusil mnie bym zajal jego miejsce, nie jestem pewien czy naprawde tego chcialem. Fuck'em! 

No comments:

Post a Comment