12 Jan 2012

Writer's Block

Sporo czasu zajmie odrobienie zaleglosci. Nie jest to typowy Writer's block. Nie zabraklo mi pomyslow , zabraklo mi czasu i checi, a przede wszystkim chyba nie bylem gotow. Ostatnie kilka miesiecy poswiecilem na przemyslenia poniewaz jakis etap sie zamknal i robienie tego bloga w ten sam sposob nie za bardzo ma sens. Oczywiscie nowa droge znam od poczatku, ale od celow, do fizycznego wytyczenia ich, droga jest daleka. To niby mam za soba ale pozostaje jeszcze podsumowanie MMXI, ktore bylo, niebylo dotyczy przeszlosci. Plyty Roku 2011! The Drums, Gauntlet Hair Trudna decyzja to byla i wahalem sie bardzo dlugo. Plyty, ktore moglyby byc plyta roku 2011, ale nie sa! Guillemots, Wu Lyf, The Horrors, Dum Dum Girls, Little Dragon, Girls, Taken By Cars, Wild Flag, Pink Playground Praktycznie kazda plyta o ktorej pisze ma dla mnie wartosc wyjatkowa, przynajmniej w danej chwili Moje odkrycie 2011! To dosc smutne ale pisalem juz o tym - wciaz jestem idiota  Wzorzec 2011! Moja eksploracja Buzz Music to mocno prywatne, wogole to podsumowanie jest mocno prywatne. To po prostu moje wlasne spojrzenie na muze  Jedyna rockowa plyta jaka sluchalem w 2011! Cymbals Eat Guitars Jedyna rubryka nie wymagajaca rewolucji Najbardziej progresywny trend w muzyce 2011? Piszac to w kwietniu 2012 ciagle nie wiem :D Inaczej, czuje pod skora, moze nawet bylbym gotowy wyartykulowac, ale ... to bedzie temat na wpisy 2012? Szczerze? Ten blog jest po to aby opisywac aktualne brzmienie i latwe to nie jest Label Of The Year! Easy!  SubPop To latwo wyczytac z tego bloga Kobieta 2011! Carrie Brownstein She Rules!DJ's 6th Borough Project  To cieszy gdy pewne rzeczy pozostaja niezmienne :D 

No comments:

Post a Comment