14 Feb 2012

She Don't Give A Fuck!

Pamietam. Ta plyta przebudzila mnie z 2011. Wprawdzie dopiero 14 tego lutego, a nie szostego, jak data premiery glosi. W smumie, gdybym sie postaral, to pewnie moglbym sie przebudzic nawet w grudniu, a nawet w... listopadzie! A fee! Nie pacze juz dalej :D No dobra - popisuje sie, to zalosne, mam to w dupie? Jestem Able To Do (ATD) i to wlasnie jest powod do dumy, z reszta sie pogodze. Moglbym zaryzykowac stwierdzenie, ze momentami czuje sie dumny, probuje wyprzec to uczucie bo wydaje mi sie ze nie zasluzylem, ale skoro uznalem, ze jestem wystarczajaco ADT, zeby byc asertywnym to moze by nalezalo start belive own self. Mam swiadomosc, ze te slowa to pierwsza droga do upadku. Ale! Wiem Rowniez! Nie... to glupie. Strumien swiadomosci odszedl w przeszlosc, a raczej w ramach zdobywanie umiejetnosci przeksztalca sie w zabojczy profesjonalizm. Chi, chi. No, gdzies taki, mialem dylemat. Sorri :) Zacznijmy od official video. Nie szukalem specjalne, ale to chyba jedyne.

Wogole nie ma zbyt wiele w sieci. Jednak! OF posiada swa kronikarke. Obdarzona uroczym glosem i pasja muzyczna, smartfonem - czy na podstawie mobkama mozna odgasc brand? ieffinlovemakeda  jest tak uprzejma dbac o interesy OF na Tubie. Musze powiedziec, ze wprawdzie to mobkamowy hardkor, ale ta forma 30 sekundowych impresji cam live dla mnie jest pelna informacji, swietnie sie prezentuje na blogu. Bardzo inspirujace. Lubie tytuly i teksty na tej plycie. She Dgaf chwyta za serce, Cunt - jest lovely, a wspomniana Cocaine to doskonaly starter.



Odkad uslyszalem Tylera ,zaczalem sie jarac, jeszcze nie wiedzialem o Odd Future, wogole nic nie wiedzialem. O pierwszym Orange dowiedzialem sie z guardiana w podsumowaniu roku (Sic!)Ciagle nie wiem, bo staram sie czerpac wiedze z practice i nie otwieram Piczforka :D Wiem ze to slabe, ale jestem ATDaby byc asertywnym. Chi, chi.
Tak wiec. Wciaz wiele nie wiem o OF, z racji practice sluchania, jestem fanem. Obejrzalem wczoraj Dragons Dens Available until 8:59PM Sun, 9 Dec 2012  Dostali trzy oferty. Trojka utalentowanych, wyksztalconych, mlodych - z dzialajacym wlasnym designowym biznesem, very Able To Do - ludzi. Z enuzjazmem przyjetych przez Dragons'ow. Deborah Meaden zaproponowala bardzo kuszaca oferte - cala kasa za 20%. To bylo perfecyjne. Oj Debra. Duncan i Hilary out, nie ich dzialka i woleli tylko popatrzec, a bylo na co. Theo Paphitis zna Debre, chi chi i zaproponowal te same warunki. 25% za sam fakt, ze nie jest Debra. Pogodzil ich jednak, uwaga spoilery, Peter Jones. Szacun dla niego. 30%, ale potem on chce kase back. To bylo piekne. Milo popatrzec. Takie wlasnie jest Odd Future. Able To Do! To bylo wyjatkowo mile przebudzenie. gdy tak przygotowywalem sobie strofy tego tekstu w my mind'zie.
Niespodziewanie! Ukazala sie plyta


Gdy uslyszalem ja po raz pierwszy chcialem napisac troche zlosliwy tekst w zwiazku z planami reaktywacji Sisters. Myslalem o malym 'quizz' Jak wygladac bedzie nowa plyta Sisters. Able To Do. Nie zebym sie przypierdalal, wykonali dobra robote. Okazalo sie iz (chi, chi) idea byla niedojrzala, poniewaz wsparty przez Pana H, Pana Ch. Zaczelo! 
Keep me running. Zaczalem pytac Do You Still Love Me?  Who Says No To Love! Panowie CH i H mimo wysokich ocen zachowali dystans. ja nawet jestem wystarczajaco able zeby to dostrzec : D Osobiscie bylo to dla mnie przyjemne wzbogacajace doswiadczenie Sade i Meshell Ndegocello w jednym
Sade, To juz wszyscy Znaja, ale fuck off.

Meshel. Tu nawet kolczyki ma takie jak Sade! Chi. chi. Mniejsze. Tu juz mogla zalozyc

Powrocmy do Sistars. ja widac maja trudne zadanie, ale byc moze sa Able To Do, mimo ze latwo nie bedzie
OOO! Keep Me Running!

No comments:

Post a Comment