23 Nov 2011

Weird :D



Link Link Link Link Od czego sa wyszukiwarki. Obejrzalem Portlandie. Zasnalem przy szostym epizodzie zamykajacym pierwszy sezon. Momentami sie nudzilem. Ale ja ogladalem to w calosci. TZN - szesc epizodow pokolei :D Mam swiadomosc, ze jestem w dupie, nie jest to swiezy news, ale jest to news do ktorego w sposob naturalny sie dokopalem nie poslugujac sie erzatz'ami, ktore ulatwiaja uswiadomienie, lecz utrudniaja zrozumienie. Przynajmniej dla mnie, nie jestem specjalnie blyskotliwy. Musze sie dlugo zastanawiac zanim zajarze, many times. To dosc brutalne kino dla wszystkich ktorzy posiadaja zludzenia. To kino dla ortodoksyjnych darwinistow, prosze nie mylic ortodoksyjnego darwinizmu z hipsteryzmem. choc roznica jest podobna do tej jaka dzieli hipsteryzm od idiotyzmu. To nie brzmi , trzeba to powiedziec. Hipsteryzm - Hitleryzm. To moze byc dobre porownanie? Moze, ale jedynie w kontekscie gdy probujemy odnalezc dokladnie miejsce gdzie przebiega cienka czerwona linia. Tym na przyklad zajmuja sie ortodoksyjni darwinisci, w moim przekonaniu. Dodac nalezy, ze znam tylko jednego - siebie. Oczywiscie nie jest to prawda, moja jest tylko nazwa, mam nadzieje, nie guglowalem tego jeszcze, zaraz - ok - sprawdzam ... autorka w numerze uzyla tego okreslenia, czyli dolaczylem do grupy wyznaniowej? Nie wydaje mi sie. Ale moze sprawdze w takim razie na wiki chi,chi. Nie, nie ma. Tylko ten nieszczesny... Uff!  Wow! Radze sie zastanowic zanim wybierzecie Wow!.To mocny viral. Uslyszalem wlasnie o Vice zwroccie uwage na ten znaczek beta - Gugle, Vice, OrangesBuzzBall. Jakze naturalna kontynuacja  : ) Hipsteryzm jest dosc trudnym do ogarniecia tematem. Dla tych ktorzy nie czytali chyba nalezy rozpoczac lekture cyberpunkowych powiesci, mam na mysli pare, nie wszystkie. Gdyby okazalo sie, ze Neuromancer nie stoi u was na polce obok Proust'a i Dostojewskiego. Nalezy to natychmiast uzupelnic :D Precisely :D  Chyba jednak juz odlatuje za bardzo, poniewaz piszac o hipsterce slucham We Were Promised Jetpacks o ktorym bedzie dopiero w nastepnym wpisie. Matko! I going mad!  

No comments:

Post a Comment